Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu Komisji Stałych Rady Miejskiej w Gogolinie

W dniu 24 stycznia 2018 roku Burmistrz Gogolina zawnioskował o zwołaniu dodatkowej Sesji Rady Miejskiej w Gogolinie na dzień 26 stycznia 2018 roku. Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 i 2232). W związku z powyższym zmienia się numeracja sesji z dnia 29 stycznia 2018 roku z numeru XLIV na numer XLV.

 

Zawiadomienie

Informuje się mieszkańców Gminy Gogolin, iż w dniu 25 stycznia 2018r.
(czwartek) o godz. 15.30 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Gogolinie odbędzie się
wspólne posiedzenie Komisji Stałych Rady Miejskiej w Gogolinie
.

Tematem posiedzenia Komisji będzie:

- omówienie materiałów na XLIV Sesję Rady Miejskiej w Gogolinie,

- sprawy bieżące,

- wolne wnioski.

 

Przewodniczący Komisji Budżetu, Finansów i Planowania - Franciszek Holeczek

Przewodniczący Komisji Infrastruktury Komunalnej, Ładu, Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska - Bertold Hirsz

Przewodnicząca Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Rekreacji i Zdrowia - Waltrauda Wicher

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Promocji – Patryk Blania

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej - Krystian Kubilas.