Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o XXXII Sesji Rady Miejskiej w Gogolinie

Zawiadomienie

 

Zawiadamia się mieszkańców Gminy Gogolin, że w dniu 17 czerwca 2013r.
o godz. 14.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego odbędzie się XXXII Sesja Rady Miejskiej w Gogolinie VI kadencji.

Porządek obrad:

  1. otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad;
  2. przyjęcie zaproponowanego porządku obrad;
  3. przyjęcie protokołów z obrad poprzednich Sesji Rady Miejskiej;
  4. interpelacje i zapytania radnych;
  5. odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach;
  6. sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym;
  7. informacja z działań zmierzających do zabezpieczenia czasu wolnego dla dzieci w czasie wakacji letnich;
  8. informacja o bezrobociu w gminie;
  9. informacja z działalności Zespołu Rekreacyjno- Sportowego w Gogolinie za 2012 rok;
  10. rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
  1. rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2012 rok,
  2. udzielenia Burmistrzowi Gogolina absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2012 rok,
  3. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia składów osobowych stałych komisji Rady Miejskiej w Gogolinie,
  4. zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Gogolin na lata 2011-2015,
  5. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie za 2012r.,
  6. uchwalenia statutu Gminnej Biblioteki Publicznej w Gogolinie,
  7. regulaminu korzystania ze zjeżdżalni wodnej pływalni odkrytej w Gogolinie,
  8. sprzedaży nieruchomości,
  9. zatwierdzenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu Komunalnego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Gogolin spółka z o.o. z siedzibą w Gogolinie w latach 2013-2017,
  10. przystąpienia do realizacji projektu partnerskiego pn. „Zintegrowany rozwój Aglomeracji Opolskiej” w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013,
  11. dokonania zmian budżetu i w budżecie gminy na 2013 rok,
  12. zmiany wieloletniej prognozy finansowej,
  13. zaciągnięcia kredytu długoterminowego,
  14. zaciągnięcia pożyczki,
  1. wolne wnioski i informacje;
  2. zakończenie obrad sesji.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Franciszek Holeczek