Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze
INSPEKTOR
w Urzędzie Miejskim w Gogolinie
w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym, Zamówień Publicznych
i Ochrony Środowiska
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisku urzędniczym inspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym, Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Gogolinie zostanie zatrudniona:
Anna Piosek zam. Gogolin
Uzasadnienie
Kandydatka spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. W rozmowie kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą ilość punktów wykazując się wiedzą oraz doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego realizowania zadań na zajmowanym stanowisku.
Burmistrz Gogolina
Joachim Wojtala
BURMISTRZ GOGOLINA
URZĄD MIEJSKI W GOGOLINIE
47-320 Gogolin, ul. Krapkowicka 6
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR
w Urzędzie Miejskim w Gogolinie
w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym,
Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska
w wymiarze pełny etat
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe preferowane techniczne z zakresu ochrony środowiska lub pokrewne.
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2016 r., poz. 902.) dla stanowisk urzędniczych.
- minimalny staż pracy 3 lata.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
- znajomość ustawy prawo ochrony środowiska;
- znajomość ustawy o odpadach;
- znajomość ustawy o ochronie przyrody;
- znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
- obsługa komputera – umiejętność obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej;
- dyspozycyjność.
3. Zakres najważniejszych wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie, w tym z gospodarką odpadami komunalnymi;
- sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów w zakresie ochrony środowiska;
- prowadzenie postępowań w przedmiocie wydawania decyzji z zakresu ochrony środowiska oraz utrzymania czystości i porządku, w tym opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- realizacja zadań związanych z ochroną przyrody oraz zielenią, w tym przygotowywanie decyzji w tym zakresie;
- zapewnienie przygotowania oraz realizacji planów i programów w zakresie ochrony środowiska, w tym gospodarki niskoemisyjnej;
- przygotowanie projektów uchwał w zakresie ochrony środowiska oraz utrzymania czystości i porządku w gminie;
- obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących usług i programów prowadzonych przez gminę w zakresie ochrony środowiska oraz utrzymania czystości i porządku;
- zapewnienie warunków niezbędnych do realizacji przepisów ochrony środowiska na terenie gminy, w tym realizacja działań informacyjnych, edukacyjnych oraz kontrolnych;
- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zwierzętami dzikimi wymagającymi opieki.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku;
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze budynku wyposażonym w windę, nie posiadającym sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych;
- praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji;
- praca związana jest z wyjazdami.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2017 r. jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy osoby starającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny;
- kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie (poświadczona przez kandydata za zgodne z oryginałem);
- życiorys – cv z opisem pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem);
- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji;
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem), poświadczające znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli UE).
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „ Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym, Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Gogolinie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gogolinie w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 14 lipca 2017 r. w godzinach pracy Urzędu.
Osoba wybrana przed zatrudnieniem musi przedstawić aktualne zaświadczenie o niekaralności.
Dokumenty aplikacyjne można przysyłać pocztą jednak o terminie decydować będzie data doręczenia dokumentów do adresata.
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Gogolina
Joachim Wojtala